Zapewnienie, że wszystkie standardowe i niestandardowe raporty (transakcje) są tworzone i wysyłane do wnioskodawców na czas, zgodnie z uzgodnionym zakresem i formatem. Dopilnowanie, by wszystkie transakcje były prawidłowo rejestrowane w iCare, a odpowiednie pola wypełniane właściwymiinformacjami. Zapewnienie, że proces przyjmowania jest przestrzegany w celuprawidłowego uchwycenia celu, zakresu, formatu i harmonogramu żądanych raportów. Współpraca z zespołami ds. zarządzania produktami i danymi w celu utrzymania integralności i dokładności danych osóbDostarczanie spostrzeżeń na temat transakcji, które mogą prowadzić do inicjatyw usprawniających procesy. Prowadzenie i/lub uczestnictwo w wewnętrznych i/lub wielofunkcyjnych projektach w zależności od potrzeb. Uczestniczenie w codziennym stand-upie i dostarczanie istotnych informacji na temat przydzielonych spraw/transakcji.Godziny pracy: 9:00-17:00
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: turecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:Kierunek wykształcenia: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, doświadczenie zawodowe: co najmniej 10 miesięcy doświadczenia zawodowego w dziale zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętności: znajomość programów MS Excel, SharePoint, PowerApps i innych aplikacji Office365, zrozumienie narzędzi do zarządzania sprawami i procesów operacyjnych, zrozumienie procesu kontroli jakości, zwłaszcza w zakresie jakości danych, zrozumienie RODO i kwestii prywatności danych, zwłaszcza w odniesieniu do pracowników.
Miejsce pracy:Kraków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 7 386 PLN